Onsdag

Ny dag samma möjligheter. Seb har fått sin frukost iform utav gröt. Nu ska jag klä på han och göra han klar för en dag på dagis. Sen ska jag dra upp till stall 2 och ge dom sin mat och släppa ut dom. Sen blir det Ica och jobba 09.30 till 17.00, efter det blir det att hämta Seb på dagis igen och se vad vi kan hitta på under dagen. kl 21.00 ska jag hämta Jenny från jobbet. Någon mer som behöver skjuts till och från sitt jobb när jag ändå är igång?
Frilla och Blackie ska få vacc senare idag så inte den går ut för dom.

V86 på Åmål idag! Hade varit kul att åka dit men jag orkar inte åka dit känner jag.
Imorgon äntligen är jag ledig en dag från Ica och då ska det bli banjobb med några hästar här.
En lösdrift är i planeringen här så det dröjer väl inte länge förän vi är i full gång och bygger i ordning den, då finns det rum för någon ytterligare sen :)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0