Sommartravet!

 
Imorgon äntligen är det dags. V75 i Årjäng och det är ett kanon startfält vi har i Årjängs Stora, jag personligen tycker det är riktigt svårt att peta ut en vinnare ur det där fältet.. Hoppas det är Quarcio som vinner :) Björn har aldrig vunnit det loppet och det vore kul om han fick den äran :) 
 
På bilden ovan ser ni mitt inträde. Ska sen bege mig iväg till tältet och registrera min minihäst och hoppas på att vinna något :) 
En sak jag tycker är lite dumt med dessa hästarna är att när de placeras ut så är det massa hästar på samma ställe.. Detta i sin tur innebär att en person kanske river med sig 3-4 hästar och nästa person tar sig 2 hästar. Till sist så är det massa personer som kanske inte får någon häst och inträde och möjligheten att vara med och tävla.. Visst det kanske är först till kvarn på hästarna men det kanske vore bättre att ge tex spelet på Ica en hög med hästar och sedan vi ställer ut då och då så det är lite större möjlighet för fler människor att få.. + i kanten till statoil där säger jag nog som gjorde på detta viset så flera fick möjligheten att få sin häst :)
Nu är det inte så att alla måste tycka på detta viset men det är vad jag tycker och jag tror det skulle uppskattas mer utav alla som ska iväg på travet att ha något litet roligt att delta i :)
 
Nu blir det film och slappa sen upp tidigt utav H....te och köra Jenny till jobb och sen hem och arbeta i stallet :)
 
Nattie nattie alla läsare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0