Tisdag

Då har jag jobbat klart ännu ett pass då. Gjorde mig en enkel rad på V65 idag, ser inte ut att gå så bra men 2 av dom har hitills gått in iaf.. Men det kvittar ju eftersom det enbart ger vinst vid 6 rätt..

Imorgon ska jag jobba 09.30 till 17.00.
Torsdag är det planerat banjobb med hästarna.. Serena blev idag omskodd. Nu vart det halvrunda fram för att se om det möjligen kan hjälpa henne lite grann eftersom hon slår sig så fruktansvärt på bakbenet. Hoppas det iaf..
Såg även idag att hon skjutit iväg på höjden, hon verkar ha varit i en växtperiod så lite vila har nog gjort henne skönt. Enbart gått i hagen nu sedan kvalförsöket på Årjäng.
Nu ska jag försöka få i mig lite mat sen får det bli en film...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0