Torsdag

Idag är det jobb igen.. 10.00 till 19.45. Börjar bli ganska trött på att alltid jobba till 19.15, jag hinner inte med något annat än det när jag har sånna tider. Allt blir släpande.

Hur som helst så ska jag åka och uppdatera lite någon dag med nytt selunderlägg till min sele som jag köpte, den har inte ens kommit ur kartongen än, sen ska jag ha ett tredelat bett och ett check bett. Kommer även beställa mig selpåse så jag kan hänga den i..

Nästa vecka drar vi igång med snabbjobb igen. Nu har vi drag på våran egen bil så nu kan inget stoppa oss på den fronten längre..

Imorgon vid 09.00 kommer veterinären hit och ska undersöka halsen på Serena, hon har snorat lite ibland så det är säkrast att kolla. Efter det så ska jag boka ny tid för att gå igenom hennes ben, men då tar jag med henne och åker in till banan istället..

Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0