....

Då var det söndag..
Igår gick jag upp 04.45 och började i stallen. Fick 3 hästar tränade för min del och Jenny var ute med 1.. Alla dessa tränar på bra. Jenny var riktigt nöjd med Frilla så det ska bli intressant med henne i framtiden nu då..
Serena tränade på kanon bra igår, allt känns bra och det finns inget hinder just nu, som jag sagt tidigare. Håller hon humöret i styr och inte hoppar och fjantar sig så kvalar hon..
Idag blir det inte mycket gjort på förmiddagen då Jenny jobbar och jag har barnen. Jag och Micke ska väl byta bakre ljuddämparen på Inga-Lills bil här iaf under förmiddagen är det tänkt så får vi se.. När Jenny kommer ut så blir det ut på lite träning idag med, får se vilka hästar det blir..
See you later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0