Sådär

Då fick jag äntligen ordning på detta så jag kan logga in.. 
 
Vill börja med att klaga på blogg.se nya utseende då man är inloggad.. Var ett utav det rörigaste jag varit med om..
 
Idag har jag sovit till 08.50 ca. Inte så jätte länge men det duger att det blir några minuter längre någon dag. Ikväll ska jag jobba 15.00 till 21.15. Värsta tiden jag vet är att jobba till stängning. 
 
Imorgon är det dags då. 2 hästar till Årjäng för trav. Kommer bli lite nervöst att släppa ut Serena i kvalet. Eftersom jag vet att hon kan springa den tiden hon ska bara hon sköter sig så kommer man att stå på nålar under tiden hon springer och bara hoppas att inte hon får för sig några dumheter.. Hade känts bättre om jag kört själv nu på efterhand.. Men men det ska bli kul att se hur någon annan kör henne :) Hon kanske går som en kanonkula med någon ny bakom :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0