Fredag

Hej. Nu har det blivit lite dåligt med uppdatering några dagar men jag har haft fullt upp med jobbet och här hemma med. Känner mig väldigt sliten just nu efter två hårda dagar på Ica. 2 dagar kvar innan det blir ledigt 1 dag :S När jag är ledig sen hoppas jag på att kunna ha lite tid för min häst, men det kan man väl glömma förståss. Finns väl redan annat inbokat för mig kan jag ana..
När jag kom till L-Fors idag så hade Jenny gjort mat.
Bakpotatis och laxfile och ishavssallad tror jag det hette :S Dom förstnämnda är iaf rätt :) Mysig mat! Felet nu är att när jag kom så var min matlust helt borta och jag är utsliten och känner bara för att sova och vila ut :)
Tack för omtanken Jenny :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0