Godmorgon

Då var jag och Sebastian vakna då :) Han har blivit duktig att sova längre tycker jag. Igår låg vi till strax före 8 och idag låg vi nästan till halv 9 :) Härligt. Jobbade som sagt igår mellan 15.30 och 21.15, den dagen gick rätt fort tycker jag :)
Idag ska jag jobba 15.30 till 21.15 igen. Helt otroligt att jag fått 2 stängnings dagar på rad trots att dessa dagar är det värsta jag vet :( Men men man måste jobba.
Idag ska jag ta med transporten in till Årjäng, ska hämta lite grejjer. Spån, stolpar att uppdatera hagarna med så det ser bättre ut samt att dom fyller sin funktion igen..
Sebastian har nyss ätit sin gröt och gjort sina morgonbehov så nu ska jag försöka få äta min frukost utan att det ska vara något :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0