Måndag

Idag har det gått för fullt hela dagen.. Dagen började inomhus tillsammans med min käre son :) Vi åt och gjorde oss i ordning lite. Sen drog vi iväg till stall 2, men då vart jag ensam för han somnade på vägen dit han :) Så jag körde ut allt spån vi kört hem så inte det skulle vara i transporten när vi skulle ha den. När spånet var ur så mockade jag stallet och gjorde klart det mesta, då var klockan så mkt så jag fick slänga på transporten och dra iväg mot Årjäng. Den ställde jag hos hö leverantören under tiden jag hämtade Jenny efter jobbet så hon fick göra några ärende :) Sen åkte vi och lastade in allt hö och drog iväg hem. Åt mat och sen lastade vi ur allt så det skulle vara klart :)

Sen vart det 2 träningsturer för min del, en med Serena och en med Engsättra.

Serena fick idag gå några intervaller. Inte så jättefort utan hon sprang som snabbast 1.39. Och det gjorde hon i rent och fint trav. eller så rent det går iaf när man är rädd för allt bredvid vägen samt små hålor i vägen :) Men hon kändes pigg och fin hela vägen låg bra på bettet :) Hon är på gång:)

Sen var det Engsättras tur. Hon vart inte heller körd så fort utan i ett behagligt tempo så vi fick se att allt stod rätt till :)

Bilder :







Detta är då Serena som säkert dom flesta ser :) I provloppet hon ska delta i den 4.e April så kommer jag ändra en hel del i hennes utrustning och hoppas på att allt det är till belåtenhet för henne :))



Och där är Engsättra :) Vad gäller hennes träning så tyckte jag hon var som vanligt. Alltså bra :) Resten kommer på Jennys blogg ::)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0