Dagen!

Dagen började med en väckarklocka som skrek 04.15 imorse.. Upp och satte på mig stall kläderna och iväg ut till stall 2 och fodrade dom, då började det ös regna så då tänkte jag att dom får stå inne lite längre så får dom gå ut när Jenny vaknar istället. Ner till stall 1 och fodrade dom också då. Sen in och bytte om och iväg mot Årjäng för att sen åka med en kompis till Norge och jobba lite :) Så iväg mot Oslo och jobbade fram till 16.00, sen var det 2 timmar resa hem. 18.00 var vi i Årjäng igen. Satte mig i bilen och drog hemåt, hemma ca 18.25.
DÅ skalade jag lite potatis och satte kastrullen på spisen och väntade innerligt på mat. När vi ätit så var det ut i bilen igen och upp till stall 2 och mocka där och bära hö och vatten sen släppa in 2 små hungriga hästar ;)
Så har ungefär min dag sett ut. Men det är ju inte så mkt. Har några timmar kvar kanske, som jag skulle klämma in något på.

Kommentarer
Postat av: Tony Ryman (Fotograf/Grundare Heavens.se)

SV: Haha ja inte lägger jag T5:an i diket iaf, hehe då väntar jag hellre :P

2012-05-11 @ 08:45:36
URL: http://lifeofheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0