Jarlsberg

Om några dagar nu är det dags för anmälan till Jarlsberg. Väntar spänt efter att se hur det ser ut i dom båda amatörloppen som ingår i kuskmachen Årjäng- Jarlsberg.
Jag är anmäld dit så jag kommer delta i den i år, ifjol var var jag inte med för då hade vi precis fått Sebastian så då valde jag att avstå och vara hemma med honom istället..
2010 var jag där och körde J.R Silver och slutade som 2.a..
I år hoppas jag på revansch på det :) OM jag nu blir lottad på en Norsk häst så kommer inte den starten att synas på ST ( Svensk travsport ) varför det är på detta viset vet jag faktiskt inte riktigt.. Men jag kommer lägga ut startlistan här så ni får se hur den ser ut.. Däremot så går det att gå in på Norsk Travsport och söka på kuskar och ryttare där med och då får man se alla starter som jag gjort, eller vem det nu är man söker på.. Många fördelar med Norge känner jag :)
Bild: Jarlsberg Travbane



Kommentarer
Postat av: majken

Resultat för utlandsregistrerade hästar förs ej in i ST's databas! Där har du anledningen :)

2012-05-20 @ 17:51:32
Postat av: Johan Jonsson

Majken-> Ja det är väldigt synd att det inte gör det =)

2012-05-20 @ 19:02:16
URL: http://hawkjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0