Tisdag

Idag är det grå och tråkig tisdag på schemat.
Körde in Jenny till jobbet till 08.30 idag, sedan fortsatte jag och Sebastian till struven där vi köpte en 300 kg höbal som ska ut i hagen till 3-åringarna.
Innan vi drog hem så stack vi inom Ica och pratade med lite kollegor där och handlade lite burkmat till Seb och en lunch Pizza till mig som åker in i ugnen sen lagomt tills jag ska åka :=)
Imorgon är det dags för provlopp för Serena och Frilla.
Serena har jag anmält in till 1.30 tempo, hon gick 1.33 ensam i senaste jobbet och det med 2 galopper så hon har tagit en fin vändning åt helt rätt håll..  Imorgon hoppas och tror jag att hon kommer gå 1.30 om inte något annat inträffar. Jag själv ska jobba 09- 17.00 imorgon så det blir till att fråga om Inga-Lill och Jenny kör in hästarna till banan och gör dom klara tills jag slutar så kör jag upp och värmer och kör loppet sedan kör hem dom själv då eftersom Inga-Lill ska till jobbet.
Bild: Första balen dom fick. Jätte nöjda över den. OM någon enstaka dag är den slut och det rullas då ut en helt ny till dom igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0