Fredag!

Sjukperioden verkar fortsätta.. Tyckte en sväng på dagen att jag kände mig bättre men nu känner jag att det blir sämre igen :( 
Var ner till Vårdcentralen idag under dagen och skulle fixa sjukintyg till jobbet för idag då, så hade jag tänkt jobba till söndagen. Det gick inte. Läkaren sjukskrev mig 1 vecka framåt och jag fick inte jobba.. Övre Lufvtvägsinfektion hade jag tydligen, vad nu det är.. 
 
Black Illusion har idag varit iväg och kollat sig för eventuell hovböld. Tur där, fanns ingen. Lite sul öm var han och det har nog med att han testades barfota fram på banan senast vi var där.. 
Bra med det är ju att då behöver man inte oroa sig för att det är något värre.. Han vart även vinterskodd samtidigt.. Enda hästen här nu som fortfarande har sommarsulor är Engsättra, det blir nog byte där med till veckan verkar det som :)
 
Blir jag lite piggare någon dag ska jag ut och tömköra Princess har jag tänkt och se hur det går nästa gång. Hon har skött sig jätte bra föregående gånger och hoppas hon gör det igen då :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0