Tömkörning!

Idag selade jag på Princess igen fast utan vagn, testade att tömköra henne och börja allt från början igen. 
Släppte lös henne så stod hon där snällt så jag gick bredvid henne en vända. Sen tog jag tömmarna och gick bakom och då började hon och skulle backa men hon slutade och gick istället framåt :) Så jag gick med henne en liten sväng då så hon skulle se att allt var bra, hon skötte sig jätte bra.. Nu kommer det bli några dagar ytterligare med tömkörning på henne tills hon sköter sig exemplariskt och inte är rädd för att gå med något på sidorna. Sen testar vi vagnen igen för att se om jag orkat få ordning på detta.. 
 
 
 
Efter detta så drog jag ut på en runda med Engsättra. Hon var sig lik tycker jag. Dags för ett jobb med henne snart så vi får en status på henne var hon ligger någonstans! Jenny hittar inga lopp åt henne....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0