Torsdag

Idag är jag ledig och det innebär arbete hemma.

Igår kväll åkte jag till Stall Mahony och köpte hem ytterligare en 800 Kg's bal till hästarna här.

Idag är det tänkt att jag ska tömköra princess igen. hon har blivit lättare och lättare per gång jag gjort detta så hoppas det håller i sig och att hon kan komma tillbaka i vagnen efter det och börja träna..

På Lördag nu så ska vi se om vi kan dra iväg på provlopp en tur. Både Engsättra och Illusion ska iväg då.

Just nu sitter jag med en morgonkaffe och väntar på Björklunds rör som idag kommer och slutför toalett arbetet. Nu äntligen ska vi få in en toalett.. Som vi har krånglat med det och inte lyckats :) Men nu så :) Mer om detta kommer senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0