TH:S Golvslipning

Måste här skriva ett inlägg om en firma som varit delaktid i renoveringen utav huset.. 
När jag åkte dit för att kolla över vad vi hade att göra innan det gick att bo så var trägolven det värsta av allt tyckte jag, vi bestämde att vi anlitar en golvslipare som fixar till detta så vi blir av med bekymret. Ringde då TH:s Golvslip och han kom upp och tittade för att sedan beräkna en offert och bestämma tid.. 
 
Denna firman kan jag varmt rekommendera för andra som ska slipa golv. Trevlig personal, snabb service och ett helt otroligt resultat alltså.. Kanon bra vart det och det har ni sett på tidigare inlägg jag gjort angående golven i de olika rummen.. 
 
Lägger ut en länk som ni kan klicka på så kommer ni till TH:s Golvslipnings hemsida.  Klicka där det är understruket så kommer ni dit, då kan ni även titta på andra arbeten som dom utfört på golv och trappor. Jag kommer nog ta hem dom en gång till i framtiden så dom får ta trappan åt mig också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0