Onsdag!

Vilken underbar dag, strålande sol hela dagen och allt har handlat om häst träning för min del. 
Jenny var sjuk imorse så hon fick stanna hemma från jobbet och vila sig.. 
Jag har kört 4 av våra hästar här idag.. 
 
Engsättra:
 
Jenny ändrade lite på hennes utrustning idag och det fungerade bra, mycket finare att köra nu när inte hon låg på så otroligt mycket.. 
 
Ruby:
 
Tränar på bra men är så oerhört lat så ett steg mer än nödvändigt förekommer inte för henne :) ( Hon kan om hon vill ) 
 
Svarten:
 
Han är klar med sina mediciner nu och tränar på oerhört bra, känns som en dröm att vara ute och köra honom, intressant när Jenny anmäler ut till lopp nu framöver och se vad han gör :)
 
Runaway:
 

Henne tryckte jag på lite extra med idag för att se så hon sköter sig nu när det närmar sig start! Hon travade klockrent och drog en repa på 1.29 på ett bra vis.
 
Loppet:
 

 
Så ser loppet ut som hon kommer ut i. Det blir den 9.de April på Bjerke. 
Som vanligt så är jag oturens man med spåren och får bakspår. Just i detta fallet spelar det inte mig någon roll för min häst är inte startsnabb så det blir bra att få en rygg att gå i. Sen är det debut för henne på banan sen hon kom hit och är ju behandlad och fräsch nu så vi får se vad hon kan åstadkomma.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0