Tisdag kväll

Tisdag idag och det har varit fint väder och Jenny fyller 26 år =) Grattis till dig börjar jag med =) 
 
Jag har varit och hämtat hem Saaben idag från Helsingborg. Jag och två kompisar åkte från arvika 02.00 natt till idag ( Tisdag ) vi anlände väl ca 07.20 där bilen stod, vi vände hemåt på direkten och var hemma tillbaka i Magnskog någon gång efter 14.00 om inte jag helt har fel =) 
 
Direkt jag kom hem som firade vi Jenny med tårta och presenter :) Hon hade bakat en smörgåstårta under dagen som vi åt, kanon god.. Efter det så bakade hon en "vanlig" tårta också :) Vet inte vad det var för tårta så därför skriver jag vanlig :) 
Jag har inte sovit en blund på hela natten så nu börjar det bli segt här känner jag, ska bli slappt nu kan jag lova för till morgon bär det av mot dagis igen för att fortsätta inskolningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0