Torsdag

Idag har det inte blivit så mycket gjort här hemma!
Jag håller på att skola in barnen på nya dagiset!
2 dagar har vi varit där nu, det verkar väldigt bra där, ett fint dagis och bra fröknar!

På Lördag är det V75 på Färjestad. Jag funderar på om jag ska ta mig en tur dit faktiskt och kolla på det!

Engsättra har sparkat Ruby så hon är halt, går åt rätt håll nu men lite svullen är hon.
Fortsätter hon sparka dom andra hästarna så blir det egen hage för henne så fort tjälen går ur backen. Inga halta hästar i onödan.
Banorna börjar ta form och man kan börja köra jobb nu framöver, härligt!

Vad det gäller Runaway så får jag se hur det blir med lopp nu, dåligt med poäng och svårt att komma med, men det körs B-Lopp i Årjäng den 27.de nu så hon får gå ut där om inte det blir något lopp med dåligt anmälda i så hon kommer med!

Bild: Seb på nya dagis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0