Fredag

Fredag kväll och det är dags för en ny helg!
Barnen har varit på dagis och fortsatt sin inskolning idag på förmiddagen. Under tiden så körde jag Engsättra och Jenny red Ruby. Engsättra känns helt okey hemma i träning, varför hon inte fungerar bättre i loppen har jag faktiskt ingen aning om.. Får köra vidare tills man hittar rätt där antar jag!
Ruby vet jag inte så mkt om idag, såg fin ut i en intervall tillsammans med 2 Mahony hästar över rakbanan..
 
Efter allt detta var vi ner till våran hö leverantör och fixade med mer hö. vårat tidigare parti tog slut så vi kollade över för nytt.. Med så bra leverantör så var det inga problem utan vi fick mer hö med nästan samma värden så våra hästar kommer inte påverkas av detta bytet, och nu fanns det väldigt mycket så jag ska ringa ner och boka upp så mycket det går utav detta!
 
Nu blir det film här så ha en trevlig kväll alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0