Fredag!

Idag har det varit full fart hela dagen!
Sebastian har jag skjutsat till Kenny och Nova! Bella har jag skjutsat till Årjäng, sen full fart hem och börja här!
Jag började med Ruby, pigg och framåt är hon men behandling blir det där! Dåliga bak knän på henne.
Sen tömkörde jag Carmen idag, hon går fort framåt. Sköter sig exemplariskt och är väldigt lättlärd, är i vagn nästa vecka!

Imorgon startar Runaway på V75! Detta blir min absolut första V75 start som travtränare någonsin. Ska bli riktigt intressant faktiskt att se hur det går. Var även ut med Runa på ett varv på slingan idag för att se så inte det finns några konstigheter med henne inför starten imorgon.
Nu blir det sova, upp tidigt och dra igång med allt här samt fixa dom sista sakerna inför Biri :)


Kommentarer
Postat av: J

Vad gjorde jenny idag då? Inget? Va de ingen annan häst som gjorde nåt?

2013-08-02 @ 23:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0