Söndag

Idag är det Söndag och det kan man tycka är skönt så helgen är slut!
Jenny var på klassfest i Årjäng igår så hon övernattade hos sin pappa inatt. Jag åkte upp och hämtade hem henne idag så nu är det fullt tjat igen  : = )
 
Imorgon är det dags för Färjestad med Runaway. Försök 1 till diamantstoet.
Spår 2 har hon i volten. 5 hästar på start och resten står på tillägg. Största hotet tycker jag är nog Clara R.C som startar 20 m bakom Runaway. 
Dock tror jag Runa har stor att vara bland de 3 första om hon bara sköter sig och inte hittar på några dumheter.. Men som sagt nu är det riktigt bra hästar att tävla emot så jag är nöjd bara hästen springer och gör sitt bästa. Jag har varit nöjd med henne i träningen hela vägen hit, jag körde några intervaller med henne under veckan eftersom det nu vart 3 veckor mellan starterna. Hon kändes kanon fin i dom intervallerna och även så sista lugna turen så var hon riktigt fin.. 
 
Nu ska jag se om det blir en film att kolla på här =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0