Tisdag kväll

Kvällen äntligen här. 
Full fart idag. Carmen har blivit skodd för första gången i sitt liv, några små ryck men annars kanon snäll :) Nu är hon så fin på fötterna så =)
Engsättra har gått intervaller idag. Jag har även kört lite med röjsågen här idag efter vägen, hann dock inte klart idag heller för jag blir störd hela tiden när jag ska göra något :( 
 
Min pappa har varit här och kapat till golvlister som jag spikat på plats i hallen här. Någon dag nu MÅSTE jag rensa ut kammaren och börja lägga nya golvet där så det blir i ordning där någongång. 
 
Nu blir det lugn och ro i soffan och fundera på hur jag ska lägga upp allt framöver här för att allt ska klaffa på bästa möjliga vis hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0