Fredag kväll!

Äntligen Fredag kväll :) Snart ny vecka =) Nu saknas bara lite trevligt sällskap :)
 
Idag har jag haft lite olika saker för mig, började med att åka ner till Vikene och tanka i bilen så inte det skulle bli så att jag kör upp bensinen här i Mangskog och sen inte tar mig till macken.. Sen åkte jag upp till Ewa vid 11.00 och lämnade barnen där. 
 
Sen var det ut med Princess. Körde 1 varv på slingan och sen ner och körde intervaller. Vart 4 styck idag med och dom kändes hur bra som helst.. Nästa tillfälle jag kör intervaller nu så ska vi öka tempo på dom :) Fast då tror jag nog att jag åker ner och kör på banan istället.. 
 
Sen var det till att hämta hem barnen, dom hade grillat korv ute i snön så dom hade haft det trevligt =)
 
Nu på kvällen åkte jag med Jenny Mahony ner till Edane och hjälpte henne hämta hem en bil hon lämnat in :) Sen fixade vi lite vatten ut till en hage hos deras hästar :) Kul att kunna hjälpa till :) 
 
Nu ska jag falla ner i soffan och ta en öl och se på lite tv =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0