Fredag

Idag är det Fredag då och jag sitter och tar mig en kopp kaffe i väntan på att piggna till.. 
Igår äntligen kom det fram en bil vi får låna tills våran är klar :) Inte så länge kvar nu :D
Åkte med min mamma så hon köpte sig en till bil att åka i så lånade hon sen ut den hon hade till oss =) Så nu klarar vi oss fint =) Tack för det =)
 
Idag ska barnen upp till Ewa en tur på förmiddagen, Jenny ska jobba och jag jobbar då på här hemma. Princess ska idag gå intervaller, vet även att dom ska köra intervaller hos Mahony så jag ska se om jag kan lyckas komma ut samtidigt så vi kan köra tillsammans :)
 
Mer om detta sen när jag är klar =) 
 
Jag ska även börja på att göra i ordning så att jag kan få upp hängrännor på stallet så man slipper allt dropp rakt ner från takplåten :) Blir nya hängrännor på båda sidor ladugården :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0