Tisdag

Vilken underbar dag =) Solen skiner och snön tinar bort :) 
 
2 hästar har jag varit ute med hitills idag..
 
Runaway tränar på helt okey, Lite känslig för allt som finns bredvid henne på vägarna så det kan gå lite vingligt med henne :) Hon är anmäld till istrav till helgen och kommer gå ut i monte loppet där, Jenny rider. 
 
Startlistan: 
 
 
Så ser loppet ut för henne.. Spår 2 är ett bra spår och dessutom Jennys favorit spår! Dom 2 hästarna som är emot är ju bra hästar, och Mellby vet jag har gått bra nu i flera istrav i monten. Bally's Smash vet jag inte så mycket om men han har tjänat en del och gått fina tider, han står 20 m tillägg på min häst.
Jag vet iaf att min häst är stark och uthållig, däremot så är det första starten vi gör med henne överhuvudtaget så jag är nöjd om hon sköter sig och springer på bra :) Sämst 3.a iaf så hon får ett pris iaf :)
 
Sen har jag även anmält ut Princess till lopp.
 
Startlistan:
 
 
Spår 6 har hon. Detta är alltså nu inget som hon går ut och vinner. Tvärt om, jag skulle tro att hon kommer total sist. Anledningen till att hon är med är att det ska vara träning för henne så hon får komma på banan och springa med andra hästar så jag får se vilken tid hon går på banan.. 
 
Från spår 5 startar Ruby Frontline och även hon kommer härifrån.. Är väl lite samma där att det märks att se hur hon springer.. Vi har ingen direkt koll på dessa 2 då de inte gjort så mkt på banan hos oss.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0