Bästa tänkbara resultatet !!

Idag var en bra dag!
 
Jag selade nämligen på Princess i förmiddags MED vagn :) När jag var klar så släppte Jenny lös oss och gissa vad som händer?? JO hon går iväg helt normalt :) Inget strul överhuvudtaget :) 
Vi fortsatte iväg ner till rakbanan och körde där en gång fram och tillbaka.. Absolut inget tempo på det bara för jag var på rakbanan. Hon sprang i sin egen fart och det begärdes inte något alls av henne =) Hon sprang på jättesnällt och inga konstigheter med henne =) 
 
Nu ska jag sko om henne under kommande vecka tänkte jag, om Paw har tid såklart.. Sen kommer jag träna igång henne sakta men säkert så får vi se vad som händer. Nu blir 2 veckor lugn träning här hemma, sen kommer hon få åka in till banan och gå ett lättare jobb där så vi får se var vi har henne, sen jobbar vi utifrån det.. 
 
Film på Princess idag har ni länk till HÄR 

När vi kom tillbaka var hon jätte stolt över sig själv =) OCh det hade hon rätt att vara då hon skötte sig kanon. Jag var lika glad över henne jag med =)
 
Bild : 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0