Däckbyte =)

Har roat mig i 30 min med att byta till vinterdäck på transporten :) Har inte behövt göra det före för att vi har ändå inte användt den något :P 
Men imorgon kommer Jennys pappa/ MIN svärfar hit och hämtar Jenny och hästen och kör dom så dom kommer iväg på istravet :) 
Kul för Jenny iaf att ha EN förälder :)
 
Märkte samtidigt en annan sak då jag bytte däck, passade på att känna så alla fyra däcken rullade och det gjorde dom :) Innan vi flyttade hit och vi skulle flytta på transporten så satt det för det mesta 2 däck fast, detta var då pga att vi hade en klantskalle runt oss som aldrig kunde låta saker vara som vi lämnade det utan gick och drog åt handbromsen det första oavsett hur kallt det var.. Och vad händer då? JO bromsarna fryser fast.. Men försök lära en gammal tacka att sitta det går inte..
 
Bättre ordning på allt nu förtiden :)
 
Jag själv ska ut med Princess på en skrittrunda imorgon när Jenny åker, när jag är klar med det så fixar jag allt i stallet så det bara är för Jenny att ställa in hästen när hon kommer hem med honom, för jag ska åka till Sunne på Country Festivalen tillsammans med min pappa och hans sambo Ewa =) Ska bli mkt kul =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0