Måndag kväll

Nu äntligen är det kväll och dags att lägga sig :)
Orkar inte va uppe längre. Är nog fortfarande lite trött efter helgen! Har nog även blivit en vana att lägga sig tidigt eftersom jag nästan aldrig sover längre än 06.30-07.00.
97% av veckans alla dagar går jag upp med Seb när han vaknar och passar på att dricka kaffe och vakna till innan cirkusen här drar igång :) rätt skönt men man blir trött senare på kvällen :)

När Jenny kom hem runt 16 tiden idag stack jag ut med Princess på hennes intervall dag :)
Plusgrader och snö innebar såklart tungsprunget underlag! Uppvärmningen som idag bestod av ett varv på slungan var inga större problem, bra plogat!
Där jag kör intervallerna var plogat också fast sämre så det var tung sprunget! Jag valde då att sänka farten på intervallerna med 5 sek så hon, jag tycker det vart bra till förhållande till underlaget! Hon kändes fortsatt väldigt fin. Hon flög fram i stöiga intervaller och springer och klipper med öronen ännu.
Imorgon vilar hon och jag ska istället ut med någon av Jennys hästar :)

Bild:
Så såg det ut i början när hon kom hit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0