Onsdag

Då var det Onsdag då idag och jag och lilleman gick upp 06.30 =) Han är alltid lika morgonpigg han , till att börja med för nu sover han på soffan och jag sitter vaken bredvid och håller han sällskap :D 
 
Idag är det träningsdag för alla hästarna.
 Jag ska ut med Princess idag igen, ska bli kul! 
Har för skojs skull under morgonen suttit och kollat framåt i tiden under istravssäsongen och jämfört det med upplägget på Princess träning. Och går allt som det ska och inga hinder dyker upp så kommer jag att testa henne på Vadljungens istrav på Arvikabanan den 2,a Mars. Det är en fin proposition för henne att gå ut i,, 
Högst 10 000 20m gottgörelse för ostartade.  Där kommer hon att få gå med i rygg bara för att se hur hon hanterar det. Ingen vinstkörning alls.. Går hon med bra och springer på ett bra sätt där så är tanken att hon ska ut i kval den 6.e April på Nordmarkshärads istrav på Årjängsbanan. 
 
Detta är alltså bara morgon fantasier :) Allt avgörs efter om hon tränar på och känns såpass i form att hon kan gå ut i istrav. Annars väntar vi naturligtvis =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0