Onsdag

Solen skiner för fullt idag. Underbart :)
Jenny drog till jobbet imorse och jag och Sebastian satte oss och tog oss frukost :) 
Sen åkte Sebastian till sin farfar på förmiddagen så jag skulle kunna komma ut med Princess idag. 
 
Vi tog en tur på slingan, vart 2 varv där, och hon känns fortsatt helt fantastisk. Ligger på bra och travet flyter så otroligt fint för henne så det är nästan som att hon svävar fram.. Kul att se att hästen tycker det är så kul att vara ute och träna. Och vi har fantastiskt fina träningsmöjligheter här. 
Imorgon kommer hon återigen gå några intervaller så får vi se hur det går, intervallerna kommer att köras i samma tempo som senast. 
 
För min del så får gärna istraven vara över nu så jag får igång provloppen istället så hon kunde gå med där dom gånger det klaffar så hon ska gå fort en Lördag alternativt Onsdag. 
 
Nu går hon ute i solen och käkar hö och bara mår gått tillsammans med Engsättra :) 
Svarten gick med Jenny till jobbet idag för att skos om med isbrodd inför helgens provlopp.. 
Engsättra byter skor imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0