Söndag

Jaha ja då var den dagen snart till ända.. Jag har idag kört på själv, Jenny har inte känt sig pigg så hon vaknade väl runt 14.00 ca tror jag :P Då gick hon upp och fixade mos och korv till middag och fy satan så gott det var :)
 
Jag har kört 2 hästar på förmiddagen, Princess och Black Illusion.. 
 
Jag började med Princess som fick 1 varv på slingan som uppvärmning, sen gav vi oss ner på rakbanan och körde 4 intervaller där. Dom gick ca 1.45 per intervall och det var på ett väldigt bra vis. Full kraft kvar i tömmarna och hon travade på som om det bara var en barnlek. Börjar bli nyfiken på denna hästen här :) Hoppas det fortsätter såhär bra nu som det börjar bara,, Nu kommer hon få stå 1-2 dagar och må gott ute i hagen så drar v igång med en skrittrunda eventuellt på tisdag. 
 
Svarten tog jag 2 varv på slingan med. Han kändes helt okey han med. Inga problem utan tränar på bra och det har han gjort nu ett tag. Det tråkiga i detta är att vi inte har någon möjlighet att starta våra hästar före vi får bilen tillbaka, men det närmar sig med det också och då är vi tillbaka på banan sen igen  :P
 
Nu ska jag ta en kopp kaffe och sätta mig under en filt i soffan och värma mig lite och vänta på 17.05 då Vinnare V64 börjar.. 
 
Ha en trevlig eftermiddag alla =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0