Söndag

Söndag ska ju vara en vilodag men inte här inte..
Full fart med hästarna idag. Jag har varit ute med Princess för en liten stund sedan. Det gick bra, hon var ute på slingan och tränade där, hon kommer tillbaka ganska fort verkar det som, hon springer på bra och ligger fint på bettet.
Lite ringrostig naturligtvis och det har hon rätt att vara. Vi stressar inget utan tränar på nu någon vecka så hon får komma igång innan vi börjar med rakbanan..

Jenny är nere på rakbanan just nu med Engsättra, får se vad hon säger om henne när hon kommer in..

Sen är det Blacks tur att komma ut.. Vet ej om det är jag eller om Jenny vill ut själv det får vi se =)

I Eftermiddag är det vinnare V64 och där hoppas jag på att det är inslag från Paris och Vincennes.
Maharjah startar där idag och jag bara hoppas att han vinner :) Jag älskar den hästen och jag älskar Hultman och alla runt omkring honom också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0