Torsdag

Idag är jag ensam hemma på gården, Jenny och barnen är borta hos Mahony och leker med deras barn :) 
 
Själv har jag kört på för fullt här hemma. 
Varit ute med Black Illusion först, han fick 2 omgångar på slingan, han tränar på bra tycker jag och det ska bli intressant att ha han med i Lördagens istrav i Årjäng..
 
Sen var det Engsättras tur! Hon var fin att köra till att börja med. Meningen var att hon skulle gå 2 varv på slingan hon också men en traktor med skogskärra ändrade dom planerna :) Vi tillbaka åt andra hållet och därmed hade jag en stekhet häst som drog så hon sprang luften ur sig.. Inte bra! Hur som helst så fick hon springa till backen och tillbaka.. Förövrigt bra på henne med.. 
 
NU ska jag ta en kopp kaffe och värma händer&fötter sen ska jag ut och mocka och göra klart för kvälllen =) 
 
Hoppas dom ringer från Nordmarkens idag och lämnar rapport på hur det går med bilen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0