Måndag kväll!

Idag med posten kom en laminerad bild på Runaway som dom satt ihop på Örebro Travet.
Jättefin bild och roligt att ha, denna kommer dock att hänga ute i stallet då jag redan köpt vinnar tavlan från ALN!
Fick även dvd från loppet idag och där måste jag tyvärr dissa dessa filmerna!
Åmåls dvd jag fick var kanon, allt var med. Interjuv, segerdefilering.
Momarkens va skit för mitt i segerdefileringen så börjar dom filma något led med ponnysar i min film. Jag vill betala för att se min egen häst och inte massa ponny mitt i segerdefileringen.
Örebro likaså, interjuv med paw var allt där, interjuven med mig själv var inte med, dom avbröt filmen direkt hästen vände upp för segerdefilering. Jag vill ha med allt när jag betalar för något....

Tavlan såg ut såhär:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0