Banjobb

Idag har jag varit till banan med Engsättra och Ruby.. 
Ruby sprang ihop med 2 andra hästar som skulle springa 1.25 tempo.. hon sprang med i rygg hela tiden och skulle så göra för att hon inte skulle försöka springa hem i kurvorna, hon gick med kanon och vi kom imål på 1.28 och då var hon totalt okörd och inte det minsta sliten. Hon är kval klar.
Engsättra sprang på som vanligt, inte helt rent i travet men heller ingen katastrof, problemet där är att vi inte kan köra på henne hur fort som helst för då hoppar hon för oss, är nog en balanseringsfråga där misstänker jag.. Hon gick iaf 44 ca!
 
Nu har vi precis ätit middag och jag är proppmätt, inte nog med det så fick jag hicka också =( Nu blir det Fredagsmys med godis och en bra film!
 
Imorgon blir det att stängsla vidare på nya hagen så den blir klar någongång!
 
Godkväll alla =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0