Härlig söndag

Idag körde vi med lite sovmorgon :) Tror klockan hann passera 08.00 innan någon av oss kom upp. Barnen gick upp 07 ca tror jag och började leka i sitt rum..

Jag har varit ute på en runda med Runaway, känns bra så långt iaf.
Har även varit borta hos Mahony en sväng och pratat lite, trevliga människor det där =) Där skulle jag kunna gå runt hela dagarna :)

Nu är Ruby på väg ut på träning och har så varit i 20 min :) Tror Jenny kört fast ute i hagen i en disskusion med grannen =) Kul hon har någon att prata med runt omkring här :))

Idag kör vi även igenom hästarna med avmaskning så är det gjort..

Hoppas alla hade det trevligt på travfesten i Blomskog igårkväll trots att det vart missuppfattningar med var priserna skulle delas ut ;) Men men allt kom ju till sina rätta ägare i slutet så ingen skada skedd :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0