Söndag!

Söndag idag och jag har varit ute kontinuerligt hela dagen. var in en sväng förut idag och såg på V75 och åt lite middag.. Annars har jag varit snickare hela dagen.. Av detta har det blivit ännu en box färdig här =) Härligt när det ökar med platsmöjligheterna här =) 
Bara det tinar på nu så marken blir normal så kommer det att byggas upp ännu en lösdrift också här, det ska ju hem fölston och det ska hit fölungar som föds i år så vi får skapa platas innan det är dags för dom =)
 
Har många åkrar kvar som det ska göras hagar utav, mycket bete att använda till sommaren :) Skönt när det finns åkermark så man klarar sig faktiskt :) 
 
På tisdag nu så ska jag ner till Färjestad travet och köra några snabbjobb åt Paw Mahony. Vi kör 2 och 2. Nu vart det så att han skulle bara ha med sig 3 den gången så jag tar nog och plockar med mig Runaway ner dit så får hon springa med lite lätt där som en uppladdning för vad som komma skall :) Ska bli mycket intressant att testa henne på banan nu faktiskt.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0