Torsdag

Har inte så jätte mkt att skriva om för tillfället.. 
 
Under helgen nu så kommer jag göra första turen med Runaway efter behandlingen så får vi se hur hon känns.. 
Jag var ute med engsättra en sväng igår efter att Jenny kom från jobbet.. Vi satte på henne ett par tunga boots fram och det kändes som en bra lösning så långt. Får se hur det blir på banan sen i snabbare tempo. Känns som det blir bra så.. 
 
Princess har inte varit ute nu på ett tag. Hon sprang rakt i i mahonys buss och krossade en ruta så hon har stått sedan dess, ska se om jag kan få på henne en sko som hon tappat så får jag köra igång henne igen sen.. Inte lätt att ta sig till hovslagaren heller med en häst som inte går på transporten :) 
 
Nya tvättmaskinen vart inkopplad igår, elektrikern kom förbi och på 10 min så var det klart :) Nu tvättas kläder för fullt här.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0