.....

Vi var ju som sagt ute på en träningsrunda med Runaway och Svarten när Mats hade varit här. 
 
På ditvägen låg jag i rygg på Jenny och svarten med Runaway, hon kändes kanon bra och ökade Jenny tempo så följde Runaway klockrent hela tiden och lika pigg hela vägen.. På vägen hem så låg jag först och Jenny i rygg, jag körde på lite fortare över rakan med Runaway och det kändes bra! Jag kommer göra lite förändringar på henne när vi åker till Momarken så får vi se hur det blir, tror det kommer bli bra...  När vi kom hem låg Runa på 56 i puls. 
 
Efter detta så tog vi ut Princess och Ruby, princess har ju som ni vet varit borta från träningen ett tag, men hon sprang på ordentligt och skötte sig idag kanon fint, låg klistrad i rygg på Jenny och Ruby.. Hon var lite knackig i travet tycker jag första biten men det ordnade upp sig efter en bit.. Nu ska vi se om jag kan få henne skodd och få i ordning henne så tränar vi på och se vad långt vi kommer denna gången innan något oväntat händer igen..
 
Bilder:
 
 
Runaway och Svarten.. 
 
 
Och där står Princess =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0