Måndag

Idag har det varit tråkigt väder. Började skapligt, molnigt då men ändå uppehåll.
Jag höll på att snickra upp balkongen på huset, kände då att det började stänka regn. Barnen lekte ute med sina bilar och Cyklar under tiden =)
Sen släppte det totalt och började spö regna, precis då var jag klar med räcket jag snickrade upp så jag gav mig ut och slängde på regntäcken på hästarna.

Sen åkte vi en sväng ner till stan och hämtade ut 2 paket från Börjes som hade kommit.
Efter det tog vi en tur upp till örvattnet, jag ska ta med familjen och min pappa och Ewa dit någon kväll när det är fint väder så ska vi grilla och meta där är tanken =) Kanon mysigt där uppe faktiskt. Kör även hästarna där uppe ibland, jag själv är inte där så ofta men Jenny kör dit rätt mycket faktiskt.

Under kvällen har jag varit ute med runaway en tur, pigg idag men kändes fin förövrigt, hon är väl laddad tycker jag och jag ska försöka få henne lite lugnare nu innan hon ska tävla igen så kanske hon koncentrerar sig mer på det hon ska göra..
Om någon har några bra ideer om hur jag ska plocka av henne lite dumheter så är ni välkommna med råd =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0