Fredag kväll!

Äntligen Fredagkväll =) Det är nog en av veckans absolut bästa kvällar tror jag :) 
Jag har hämtat hem Jenny från jobbet nu kl 21.00. 
 
Under dagen har vi snickrat på bygget, takläkten eller hur det stavas kom på plats, nu ska vi börja sätta upp takplåten sen är det på med panelen äntligen =) Gick fort idag och det vart mycket gjort. 
 
Efter detta så har vi varit på 61.ans Bilvård och gjort rekond på bilen in och utvändigt, ser ut som en helt ny bil =)
Vintern lyser med sin frånvaro fortfarande, jag väntar faktiskt på snö, då har vi dom absolut bästa träningsvägarna för hästarna sen! 
Skulle iväg och hämta ett nytt torkskåp som jag köpt som ska in i selkammaren så vi alltid kan ha varma och torra kläder när vi ska ut med våra hästar. 
 
 
Bild: Från en av hagarna på Sättrans Stuteri =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0