Måndag

Måndag och ännu en vecka står för dörren!
Nu är det bara jag och Sebastian hemma här ända tills Tisdag nästa vecka! 
Dagen har rullat på och fort har det gått. 
Sebastian började som vanligt sitt dagis 09.00 idag. Så vi gick upp vid 07.30 idag så vi skulle hinna äta frukost samt fodra alla hästar innan vi åkte till dagis med honom =) 
 
Sen drog jag hem och körde 2 hästar. 
Började med Svarten som tränar på bra och verkar väldigt pigg och framåt nu igen.
Sen tog jag Carmen och hon tränar på som vanligt, gör aldrig några fel utan bara tränar och sköter sig exemplariskt. 
Så nu har vi gjort oss lite middag här som vi ätit och nu blir det lite barn tv innan jag får gå ut igen och börja plocka in hästarna och fixa dom för natten :) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Glöm inte liniment :) puss

2013-11-25 @ 17:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0