Onsdag!

Idag har vi haft en riktigt varm och fin dag tycker jag. Solen sken imorse och det var plusgrader. Härlig känsla faktiskt =)
Inga hästar fanns det att träna idag så det har varit lugnt på den fronten iaf. Hade lite annat arbete att ta itu med iaf så dagen har rullat på bra här.
 
Jag har badat Sebastian iaf så att han ska vara ren och fin imorgon när han kommer till dagis, har även kört en tvättmaskin så vi ska ha några rena kläder att ta på oss.
 
Jenny skriver från Spanien, hon shoppar lös ordentligt där borta, längtar tills hon kommer hem så jag får mysa och ge henne en stor puss <3
 
V86 idag, är det någonting jag saknar så är det när V86 sändningen gick på tv, men som vanligt drogs det in för att det ska sparas pengar. Snart ska väl V75 också dras in så det ska sparas pengar, hatar detta sparas pengar på allt som finns...

Får väl kolla på atgvision när loppen kommer ut där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0