Söndag

Jag får passa på att skriva några rader! 
Slitsam helg för min del, har egentligen inte gjort så mkt på ett vis men oerhört dåligt med sömn! 
Fredag var allt som vanligt här hemma iaf, Lördag morgon så skulle jag med en kompis ner till Trelleborg, så jag åkte dit Fredag kväll då så jag skulle va på plats! Dum som jag var så tog jag en Energidryck när vi spela spel på kvällen, och därmed fick jag sitta vaken hela natte och vänta till 04.20 när vi åkte! 60 mil hade vi ner dit! Vi var hemma på Lördag kväll runt 19-20 någongång! Då var det ett sannt kaos här hemma, vattensystemet hade demolerats, ena hästhagen var riven, så jag satt och krångla med vattnet till 22 ca tror jag! 
Nu är allt återställt och jag vågar aldrig mer åka bort och lämna familjen kvar hemma :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0