Tisdag

Så då var det ny vecka och nya tag. 
Barnen på dagis och Jenny är i stan och jobbar. Själv jobbar jag på här hemma. 
Carmen skulle ut och träna idag men hon hade tappsko och inga skor fanns det hemma så jag får brusa in till stan och köpa sen när jag hämtar Jenny. Stallet har jag iaf fixat klart för kvällen så det är överstökat. 
Dom 4 sjuka hästarna är nu 4 friska hästar och dom börjar träna denna vecka igen så får vi se när dom kommer ut på banan igen. 
Runaway vart skodd igår så nu sitter träningsdojjorna på plats iaf. 
Förövrigt så simmar vi i lera, regnandet är hopplöst här för allt förvandlas till lerbad och rinner rakt över hela gården i stortsett. Har tankar på att göra om så att detta problemet blir borta men det får bli längre fram känns det som just nu! 
Vintern verkar vilja vänta ett tag till, idag skiner solen för fullt och jag har faktiskt jobbat på i bara T-Shirten idag :P Härligt väder! 
 
Ska se om vi någon dag får tid att åka och hälsa på vännerna på Sättrans Stuteri igen =) Alltid kanon trevligt att komma dit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0