Tisdag!

Tisdag och full fart här hemma!
Jenny anlände till spanien imorse, dom åkte från arlanda 06.30.
Jag gick upp 07.00 och fodrade hästarna sen åt jag och Sebastian frukost innan jag körde honom till dagis.
Sen drog jag hem och tränade dagens hästar.
 
Började med Ruby, hon tränar på bra och är fortsatt pigg och fin i sin träning.

Runaway tränar också på bra, hon är nu anmäld till Silleruds Bygdetrav som är i Årjäng på Lördag. Hon startar från spår 3 med 40m tillägg. Det var inte så farligt många hästar i loppet iaf så det blir inte så blodigt. Hon åker inte för att vinna eller för att springa något dunderlopp i dödens eller något sådant, utan hon är med för att få ett snabbjobb med andra hästar helt enkelt. Sen får vi se hur hon känns i loppet och vad hon klarar av nu. Hon kommer trots allt tillbaka efter sjukdom och medicinering så formen är inte riktigt där den ska misstänker jag..
 
Sen tog jag en runda med G.G också, hon gör det hon ska. Springer lite vingligt fram och tillbaka så man skulle kunna tro hon varit i öl backen och kikat =)
 
Svarten är också anmäld till bygdetravet till helgen. Han går ut i monteloppet. Denna gången rider Camilla Opperman honom då Jenny är i spanien. Spår 2 för honom på tillägg och det är samma där, tillbaka efter sjukdom och medicinering så vi får se vad han klarar. Men han tränar bra och känns pigg och fin så han gör nog sitt.
 
Startlistorna:
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0