Fredag!

En otroligt fin dag har vi haft idag, Började med att köra Jenny till jobbet för hon började 07.00. Sen åkte jag och Sebastian hem och myste lite framför tv tills vi gjorde oss frukost :)
När hästarna och allt var ute så drog vi in till stan och handlade lite olika saker samt lite saker till hästarna =) 
Vi var även på 2,5 års kontroll med Sebastian, doktorn tyckte han var en charmig liten filur och det måste han ha efter sin pappa sa hon ;) Jag fatta ju piken direkt ;) hahaha
 
Skämt åsido så gick det kanon bra där!
 
Under eftermiddagen har jag varit ute med Carmen på en runda, mysig häst! Börjar bli överflödigt med att tala om vad fantastiskt snäll och duktig hon är, tränar på demoniskt bra faktiskt för att vara 1 år, måste vara bland dom bättre 1 åringarna här omkring! 
 
Jenny var ute på en ridtur på Engsättram med sig hade hon grannen och henne häst! 
Anmälan till Åby gick ut idag, var ett lopp till Runaway där, Stostayern över 2640m tillägg vid 300.000 kr så Runaway står start där. Motståndet tycker jag inte är så värst märkvärdigt ändå, fina hästar emot men Runaway är som svenska stålet och viker sig inte i första taget så vi hoppas formen är där den ska så kommer hon nog att bjuda på fight. 
V75 guiden ringde mig tidigare idag och frågade lite angående Runaway och dom tyckte det såg riktigt bra ut på förhand! 
 
Nu blir det Fredagsmys med godis och dricka =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0