Fredagkväll!

Då var det Fredag igen och det känns väl ändå rätt skönt denna gången faktiskt =) 
Idag har jag kört Ruby i backen, pigg och fin och verkar ha gått framåt en hel del med kvalet i kroppen faktiskt, inga anmärkningar på henne! 
Efter henne var det Carmens tur, idag körde Jenny henne så jag åkte ner till rakbanan och filmade Carmen när hon sprang förbi där, dock ställde jag till det med filmen så den vart felvänd så det var inget kul att se =) Får göra ny nästa runda med henne :) 
 
Barnen har härjat som bara den i vanlig ordning, går inte att ha någon ordning på dom för de bara springer runt som 2 yrväder och vägrar lyssna och gör allt man inte ska göra :) Var jag sådan när jag var liten tro ? Man kan ju undra :)
 
Nu ska jag slänga mig rakt ut på soffan med lite godis och en kall öl och se om det finns något bra på tv =)

Kommentarer
Postat av: Tilde

Snygg sida

2013-10-12 @ 14:03:36
URL: http://nattstad.se/hoper

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0