Onsdag!

Full fart idag, jenny körde Engsättra före hon började jobba kl 12.00! När jag kört henne till jobbet stack jag hem och körde Carmen. 
Barnen slutade 14.00 så då drog jag upp till min pappa och lånade en skruvdragare så jag drog fast några reglar på nya lösdriften. Dock så har jag köpt några för lite så jag måste köpa fler nu också ? Känns som jag redan skrivit det en gång?? hmm? Hursomhelst så närmar det sig! 
 
Sen har jag haft fullt upp med barnen faktiskt som har legat på oerhört hela dagen och jag har knappt kunnat röra mig någonstans utan att det har varit bråk, tjaffs, grin och skrik runt dom. Vissa dagar är rakt ut sagt För******a
 
Nu ska jag ut och fodra hästarna som går på lösdrift, hästarna inne i stallet står och myser och äter hö, de kvällsfodras lite senare dom =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0